Štítek: Síťový marketing
-
Proč pracovat také online
Jako většina lidí jsem jako mladá pilně pracovala pro různé společnosti a věřila, že čím víc zaberu a budu se snažit, tím lépe se budu mít. Neplacené přesčasy byly tehdy normálním jevem, stejně jako třeba dobrovolné brigády, když se ve firmě malovalo nebo probíhal velký úklid. Například jako tzv. account manažer v reklamce jsem neváhala…
-
Proč je důležité vlastnit podíly úspěšné globální společnosti?
Odpověď je jasnější, pokud si odpovíme na otázky: Je možné, aby se inflace u nás dostala z aktuální úrovně z pádivé do úrovně hyperinflace? Je možné, že naše úspory ztratí svoji hodnotu? Je možné, že díky záměrně vyvolané krizi budou krachovat podniky i domácnosti? Je možné, že tak jako například nyní v Číně nebo Libanonu, i…
-
MLM je síťový marketing
Síťový marketing je založený na referenčním marketingu. To znamená, že stávající uživatelé produktu nebo služby na základě svojí vlastní zkušenosti šíří produkt nebo službu dále a budují si tak svoji obchodní síť. Z té pak získávají provize. Jsou tedy přímo odměňováni firmou za jejich práci. Tento způsob obchodu je zcela legitimní a eticky nezávadný. Mnoho…
-
Crowdfunding – hromadné financování
Některé projekty pro dosažení finanční svobody spadají do kategorie hromadného financování, neboli crowdfundingu. Patří k nim i startup nového dopravního systému využívající strunové technologie SkyWay, který spadá do kategorie „podílový crowdfunding„. Za svoji podporu společnosti SkyWay ve fázi rozvoje „startup“ získávají podporovatelé podíly ve společnosti. Více info k tomuto projektu najdete ZDE. Co říká o Crowdfundingu…